pátek 23. září 2011

Kombinovaná výšivka

     Od jedné velmi milé a hodné paní jsem dostala část její krejčovské výbavy. Jsem nadšená až do nebe:-) Krabičky plné stužek, mašliček, knoflíků, patentků, šňůrek, zbytků látek atd. a k tomu krabička plná krajek! Ou jé:-) Jsem sysel, který miluje shromažďování věcí, z nichž je možné vyrábět a tvořit a tím se duševně uspokojovat. Takže jsem krabičky s nadšením přidala do své sbírky a poté se do nich zase nořím, probírám se materiálem, zkoumám, prohlížím a přemýšlím, z čeho by se co dalo vyrobit.
     Chtěla jsem na oplátku udělat také radost. Vyrobila jsem proto tento pytlíček. Kombinuje se v něm výšivka stužková, klasická bavlnková a korálková. Pořád jsem si nebyla jistá, zda to není přeplácané nebo zda tam toho není naopak málo... Nakonec jsem ale s výsledkem velice spokojená a doufám, že udělá radost. Ještě ho naplním nějakými dobrými sladkostmi;-)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...