pondělí 19. prosince 2011

Náušnice z kokonu schované v malované truhličce

 Níže i výše můžete vidět kokon bource morušového. Je tvořen jediným nijak nepřerušeným hedvábným vláknem, které vyprodukovala housenka. Je lehoučký jako pírko, po jemném zmáčknutí se vrátí do původního tvaru. Kokon jsem rozstříhla napůl, odebrala chudinku mrtvou housenku a poté vyrobila ozdobné okraje.
Setkala jsem se s kokony, které byly různě nabarvené či pomalované konturami. Já jsem ten svůj pečlivě ozdobila výšivkou ze stříbrné nitky - že by novinka na trhu?:-) Následně jsem přidala skleněné broušené korálky v barvě světlounké lila. Záměrem bylo, aby náušnice vypadaly jako jakési zimní či ledové kvítky.

Vidíte ta hedvábná vlákýnka, která trčí z povrchu?

Náušnice jsem uložila do truhličky z pevného kartonu, kterou jsem pomalovala pomocí různých prostředků - akvarelové voskovky, obyčejná tužka, barva na textil, progressa, stříbrná gelová propiska.

Nakonec jsem dovnitř ještě vložila korálky na krk ze stejných světlounkých lila broušenek, jaké jsou v kokonu. A darovala:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...