pondělí 31. března 2014

Bylinkové máslo


Je geniální a přitom jednoduchá a variabilní záležitost.

Smícháme změklé máslo s různými nakrájenými bylinkami, např. petrželka, pažitka, majoránka, nebojte se ani těch divočejších - šťovík, listy pampelišky, bršlice... Podle uvážení možno přidat česnek, jarní cibulku, citrónovou kůru nebo šťávu, sůl, pepř atd. 
Ozdobit můžete čímkoliv nebo ničím. Já použila květy rozmarýnu.
Když ho uděláte víc, počká v lednici.



Lehce divoký modřenec jsem natrhala včera na Kotlasce. Směrem k Libni jsme vyrazili po stopách Bohumila Hrabala. Je to úžasný svět teoreticky vzdálený Praze s malými domečky, zahrádkami a nízkými ploty propojenými sítí úzkých uliček. Především kvůli atmosféře stojí za navštívení.




1 komentář:

  1. Ahoj Jasněnko! :-)
    Tak to bylinkové máslo mne nadchlo! Mňam mňam! :-) Musíme zkusit! Nedávno jsme si jedno bylinkové máslo koupili v obchodě a bylo skvělé, tak co teprve to domácí! :-)

    Já jsem si naprosto zamilovala rajčatovou polévku od tebe! :-) Nedávno jsme jí měli a zase jsem měla boule až za ušima!!!!!!!!! Ta je skvělá! :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...