neděle 24. března 2013

Dort s ovocem a krémem z bílé čokolády a mascarpone


Na poslední chvíli, dopoledne, jsem se rozhodla, že upeču kamarádce na brzkovečerní narozeninovou oslavu dort. Ještě ráno jsem totiž nevěděla, zda budu moci dorazit. Dopoledne jsem tedy zuřivě surfovala po oblíbených blozích se sladkým jídlem. Potřebovala jsem dort, který bude rychle hotový, bude výborně chutnat a dobře vypadat. Rozhodla jsem se pro recept z blogu Dulce de Leche a byla to skvělá volba.


Cestou z práce jsem dokoupila potřebné suroviny. Hanba mě fackuje za ty nesezónní jahody z Maroka, ale věděla jsem, že dort bude s drobným červeným ovocem vypadat mile a vesele. Přidala jsem ještě lístky máty a zrníčka granátového jablka.
Recept a všechny potřebné informace najdete v odkazu výše.
Pokud opravdu chvátáte a ještě vám krapet ujede ruka se smetanou, ehm, zamixujte do krému jeden sáček Créme Ole vanilkového pudinku bez vaření. Díky mu mnohokrát. Zachránil mě, já totiž měla tak málo času, že jsem nemohla dortu dopřát řádné vychlazení v lednici a ani jsem ho doma nestihla vyfotit.
Chutnal skvěle - lehký oříškový korpus, lahodný krém a svěží ovoce...


4 komentáře:

  1. Když vidím Tvoje krásné dorty, myslíš že by se Ti chtělo udělat nějaký i na objednávku? : )

    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bych to zvládla:-) Ale bohužel momentálně jezdím do rodného kraje tak 1x za 3 týdny... V létě to bude častěji.

      Vymazat
  2. Teda Jasněnko,
    dort vypadá nádherně. A že jsi ho dělala na honem, jak vidno a chutno, vůbec nevadí. :-)
    Jsi šikovná a kamarádka musela být z dortu naprosto unesená. :-)
    Krásný den přeji. :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...