čtvrtek 27. října 2011

Potěšení chutí

     V úterý jsme byli s přítelem pozváni na rozlučkovou bytovou párty k našemu kamarádovi. Moc jsem se těšila:-) V důsledku toho velikého těšení jsem upekla bochník chleba, který mne doprovázel uložený v proutěném košíku na párty.


Vykynul krásně, mazlík. Asi to bylo tím, že jsem si s ním během procesu tak hezky povídala:-))

Na požádání jsem vytvořila taky svou oblíbenou paštiku. Použila jsem cca 800 g kuřecích jater a domácí slivovici. Podle následných ohlasů myslím, že se vydařila:-)


V kombinaci s čerstvým chlebem to byla velká dobrota:-)





A protože jsem v lednici měla veliký kelímek šlehačky...rozhodla jsem se, že upeču ještě roládku, malou roládičku:-)) Naplnila jsem ji tou šlehačkou a banány, pomazala čokoládou, posypala čoko posypem a také šoupla do proutěného košíku.


Moc mi chutnala...a snad i ostatním:-)



U kamaráda nás např. čekaly výborné špízy.

Nahoře spočívají špízy z mletého jehněčího masa, mňam. Pod nimi si hoví krůtí maso naložené s rozmarýnem a doplněné zeleninou. Ty oranžové skvrny před nimi tam zanechaly delikátní vepřové stripsy ve sladkokyselé omáčce. Mizely rychlostí blesku, tudíž jsem je nestihla vyfotit:-) 








Níže můžete spatřit skvěle ochucenou směr rajčátek, cibulky, koriandru a dvou jalapeňos.


Podával se velice příjemně osvěžující dezert - tvarohovo-limetkový. Fotka je bohužel přesvícená, ale nepodařilo se mi v tom světle jinou pořídit.



Závěr byl též vynikající, protože jsme to domů měli jen tři zastávky tramvají, jupíjou:-)

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...